Z giełdy. Słomczyn
            
				Tym razem przyjrzeliśmy się ofertom sprzedaży samochodów dostawczych w wersjach pod zabudowę. Dominowały auta o DMC 3,5 t. Większość spośród ok. 40 takich pojazdów wystawionych tu w niedzielę miało krótsze (3.000-3.600 mm) rozstawy osi. Brakowało widelców z długimi (ponad 4.000 mm) rozstawami, lepiej nadających się do przeróbki na autolawetę.
Tym razem przyjrzeliśmy się ofertom sprzedaży dostawczaków w wersjach pod zabudowę. Dominowały auta o DMC 3,5 t. Większość spośród ok. 40 takich pojazdów wystawionych tu w niedzielę miało krótsze (3.000-3.600 mm) rozstawy osi. Brakowało widelców z długimi (ponad 4.000 mm) rozstawami, lepiej nadających się do przeróbki na autolawetę.
  
    
    
    
      | MB 410 3.0 D | 
      1995 / 230 | 
      rama | 
      20,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1998 / 245 | 
      rama | 
      31,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      2000 / 200 | 
      rama | 
      38,9 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 
      2002 / 230 | 
      rama | 
      31,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2002 / 180 | 
      rama | 
      42,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2002 / 216 | 
      rama | 
      45,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 
      2002 / 167 | 
      rama | 
      46,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      2003 / 100 | 
      rama | 
      25,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 
      2003 / 200 | 
      rama | 
      38,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.3 JTD | 
      2006 / 60 | 
      rama | 
      69,0 tys. zł |