Z giełdy. Gliwice
            
				Ostatnio na każdej giełdzie, tak też było w niedzielę, pojawia się po kilka lub nawet kilkanaście aut wystawianych przez jednego właściciela, co można poznać po metryczkach wypełnionych jednakowym pismem. W kabinach przeważnie nie ma nikogo, a negocjacje trzeba prowadzić przez telefon. 
Ostatnio na każdej giełdzie, tak też było w niedzielę, pojawia się po kilka lub nawet kilkanaście aut wystawianych przez jednego właściciela, co można poznać po metryczkach wypełnionych jednakowym pismem. W kabinach przeważnie nie ma nikogo, a negocjacje trzeba prowadzić przez telefon. Jeśli dochodzi do transakcji, to nie na miejscu, lecz w pobliskim komisie.
  
    
    
    
      | VW LT45 2.4 D | 
      1994 / 220 | 
      skrzynia | 
      20 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 
      1996 / 136 | 
      furgon | 
      8,4 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 2.6 B+G | 
      1997 / 145 | 
      furgon | 
      4 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 D | 
      1998 / 153 | 
      furgon | 
      26 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.2 TD | 
      2001 / 112 | 
      chłodnia | 
      29,8 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.4 D | 
      2001 / 190 | 
      bus (9 os.) | 
      33 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.8 TD | 
      2002 / 139 | 
      furgon | 
      29,5 tys. zł | 
    
    
      | VW Transporter 2.5 TD | 
      2002 / 167 | 
      bus (9 os.) | 
      29,7 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 TD | 
      2003 / 161 | 
      furgon | 
      32 tys. zł | 
    
    
      | Opel Vivaro 1.9 TD | 
      2003 / 119 | 
      bus (9 os.) | 
      33 tys. zł |