Z giełdy. Elizówka
            
				Wśród wystawionych pojazdów użytkowych dominowały furgony. Większość z nich pochodziła z importu i nie była jeszcze rejestrowana w Polsce. Klienci poszukujący samochodu za ok. 20 tys. zł mieli spory wybór. Za taką kwotę można było tu nabyć furgonetkę Citroena, Fiata lub Peugeota z przebiegiem nieprzekraczającym 200 tys. km. 
Wśród wystawionych pojazdów użytkowych dominowały furgony. Większość z nich pochodziła z importu i nie była jeszcze rejestrowana w Polsce. Klienci poszukujący samochodu za ok. 20 tys. zł mieli spory wybór. Za taką kwotę można było tu nabyć furgonetkę Citroena, Fiata lub Peugeota z przebiegiem nieprzekraczającym 200 tys. km. Wśród ofert znalazł się także ładny, ośmioletni egzemplarz Iveco Daily, który właściciel wycenił na 24 tys. zł. Auto z przebiegiem 200 tys. km miało całkiem suchy silnik i nieskorodowaną blacharkę.
  
    
    
    
      | VW LT35 2.5 TD | 
      1994 / 311 | 
      skrzyniowa | 
      12,9 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1996 / 195 | 
      furgon | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.3 D | 
      1997 / 260 | 
      kombi | 
      19,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1997 / 179 | 
      furgon | 
      23,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 
      1998 / 205 | 
      furgon | 
      12,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT28 2.5 SDI | 
      1998 / 196 | 
      furgon | 
      27,5 tys. zł | 
    
    
      | Hyundai H100 2.5 TD | 
      2000 / 166 | 
      furgon | 
      14,3 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 
      2000 / 200 | 
      furgon | 
      24,0 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.7 CDTI | 
      2002 / 113 | 
      furgon | 
      19,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.2 HDI | 
      2005 / 72 | 
      chłodnia | 
      44,0 tys. zł |