Z giełdy. Słomczyn
            
				Oferta lekkich ciężarówek jest ostatnio skromna. Minionej niedzieli na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście wozów dystrybucyjnych. Większość z zabudowami kontenerowymi.
- W lipcu i sierpniu dystrybucyjne ciężarówki o DMC 7,5-12 t łatwiej sprzedać np. przez ogłoszenia prasowe. Na giełdzie drgnie coś zapewne dopiero wczesną jesienią - powiedział nam jeden z prywatnych importerów.
Oferta lekkich ciężarówek jest ostatnio skromna. Minionej niedzieli na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście wozów dystrybucyjnych. Większość z zabudowami kontenerowymi.
- W lipcu i sierpniu dystrybucyjne ciężarówki o DMC 7,5-12 t łatwiej sprzedać np. przez ogłoszenia prasowe. Na giełdzie drgnie coś zapewne dopiero wczesną jesienią - powiedział nam jeden z prywatnych importerów.
  
    
    
    
      | Volvo FL10 9.6 | 
      1990 / 560 | 
      kontener | 
      17,5 tys. zł | 
    
    
      | MB 814 6.0 TD | 
      1991 / 630 | 
      kontener | 
      18,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco EuroCargo 3.9 | 
      1996 / 637 | 
      kontener | 
      27,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Vario 4.2 TD | 
      1996 / 340 | 
      furgon | 
      33,0 tys. zł | 
    
    
      | Scania 94 9.0 | 
      1997 / 700 | 
      kontener | 
      62,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Midliner 4.0 TD | 
      1998 / 460 | 
      kontener | 
      27,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Atego 4.3 | 
      2000 / 400 | 
      kontener | 
      64,0 tys. zł | 
    
    
      | Nissan Atleon 4.0 | 
      2001 / 200 | 
      izoterma | 
      55,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Midlum 6.2 | 
      2002 / 240 | 
      rama | 
      67,0 tys. zł | 
    
    
      | MAN TGL 6.9 | 
      2005 / 200 | 
      kontener | 
      149,0 tys. zł |