Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Bardzo różny był stan oferowanych do sprzedaży pojazdów Renault. Obok świetnie utrzymanych dostawczaków z kilkuletnimi "życiorysami" na plac trafiły np. wysłużone ciężarówki z początku lat 90., których wyłącznym atutem były w miarę niskie ceny.
Bardzo różny był stan oferowanych do sprzedaży pojazdów Renault. Obok świetnie utrzymanych dostawczaków z kilkuletnimi "życiorysami" na plac trafiły np. wysłużone ciężarówki z początku lat 90., których wyłącznym atutem były w miarę niskie ceny.
  
    
    
    
      | Renault Midliner 3.9 D | 
      1990 / 546 | 
      skrzynia | 
      17,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Express 1.9 D | 
      1993 / 219 | 
      furgon | 
      3,8 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 2.1 D | 
      1993 / 272 | 
      furgon | 
      7,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 2.5 D | 
      1995 / 190 | 
      furgon | 
      12,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 
      1997 / 224 | 
      kombi | 
      16,2 tys. zł | 
    
    
      | Renault Midliner 6.2 D | 
      1997 / 395 | 
      kontener | 
      44,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 D | 
      1998 / 275 | 
      skrzynia | 
      28,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 
      2001 / 147 | 
      furgon | 
      22,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 
      2002 / 168 | 
      furgon | 
      36,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.2 dCi | 
      2003 / 140 | 
      skrzynia | 
      39,0 tys. zł |