Z giełdy. Słomczyn
            
				Kto szukał tu małego kombivana z benzyniakiem, tym razem miał do wyboru wyłącznie wozy pochodzące z importu. Minifurgonów z polskich salonów było na placu zaledwie kilka. Wszystkie z dieslami i z udokumentowanymi przebiegami oraz historią serwisową. Pytani o powód sprzedaży ropniaka przedsiębiorcy tłumaczyli, że eksploatacja takiego wozu w mieście, staje się nieopłacalna.
Kto szukał tu małego kombivana z benzyniakiem, tym razem miał do wyboru wyłącznie wozy pochodzące z importu. Minifurgonów z polskich salonów było na placu zaledwie kilka. Wszystkie z dieslami i z udokumentowanymi przebiegami oraz historią serwisową. Pytani o powód sprzedaży ropniaka przedsiębiorcy tłumaczyli, że eksploatacja takiego wozu w mieście, staje się nieopłacalna. Deklarowali też, że po sprzedaży auta kupią podobne, z silnikiem benzynowym i instalacją LPG.
  
    
    
    
      | Renault Kangoo 1.4 B | 
      1999 / 190 | 
      kombi | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 2.0 HDI | 
      2000 / 160 | 
      furgon | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.4 B | 
      2001 / 128 | 
      kombi | 
      13,2 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 
      2001 / 122 | 
      furgon | 
      13,5 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.7 DTI | 
      2002 / 170 | 
      furgon | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.6 B | 
      2002 / 115 | 
      kombi | 
      18,0 tys. zł | 
    
    
      | Nissan Kubistar 1.5 DCi | 
      2004 / 60 | 
      furgon | 
      19,5 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit Connect 1.8 TDCi | 
      2004 / 170 | 
      furgon | 
      32,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.2 B | 
      2005 / 67 | 
      kombi | 
      20,0 tys. zł | 
    
    
      | VW Caddy 1.6 B | 
      2007 / 50 | 
      furgon | 
      39,0 tys. zł |