Z giełdy. Gliwice
            
				Upodobania bywalców tutejszej giełdy są inne niż kupujących w salonach nowe samochody dostawcze, gdzie od dłuższego czasu króluje Fiat Ducato. Na gliwickim placu model ten pojawia się rzadko, a w niedzielę, na ponad 50 furgonetek nie było ani jednego. Przeważały auta niemieckie, zaś jeśli chodzi o typ zabudowy - kontenery.
Upodobania bywalców tutejszej giełdy są inne niż kupujących w salonach nowe samochody dostawcze, gdzie od dłuższego czasu króluje Fiat Ducato. Na gliwickim placu model ten pojawia się rzadko, a w niedzielę, na ponad 50 furgonetek nie było ani jednego. Przeważały auta niemieckie, zaś jeśli chodzi o typ zabudowy - kontenery.
  
    
    
    
      | VW Caravelle 2.4 D | 
      1993 / 220 | 
      bus (9-os.) | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1993 / 105 | 
      kontener | 
      17,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1995 / 257 | 
      furgon | 
      14,7 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 2 2.4 D | 
      1997 / 202 | 
      kontener | 
      8,2 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TDI | 
      1997 / 250 | 
      kontener | 
      34,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 D | 
      1998 / 200 | 
      kontener | 
      35,8 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 D | 
      1999 / 189 | 
      skrzynia | 
      20,5 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 
      2000 / 175 | 
      furgon | 
      22,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.4 B | 
      2004 / 148 | 
      furgon | 
      23,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 
      2005 / 110 | 
      furgon | 
      39,0 tys. zł |