Z giełdy. Słomczyn
            
				Ostatnio drgnęło tu w sektorze z częściami. Hurtownicy i przewoźnicy tym razem szukali głównie używanych i regenerowanych agregatów chłodniczych do dostawczaków i małych ciężarówek. Najwięcej było urządzeń Thermo Kinga i Carriera. Ceny w zależności od stanu, mocy i przeznaczenia agregatu wahały się od dwóch do sześciu tys. zł. 
Ostatnio drgnęło tu w sektorze z częściami. Hurtownicy i przewoźnicy tym razem szukali głównie używanych i regenerowanych agregatów chłodniczych do dostawczaków i małych ciężarówek. Najwięcej było urządzeń Thermo Kinga i Carriera. Ceny w zależności od stanu, mocy i przeznaczenia agregatu wahały się od dwóch do sześciu tys. zł. Zainteresowania nie wzbudzały same pojazdy z zabudowami chłodniczymi. Na sprzedaż wystawiono kilkanaście takich dostawczaków, nie zaobserwowaliśmy jednak żadnej transakcji kupna-sprzedaży.
  
    
    
    
      | MB 208 2.3 D | 
      1993 / 300 | 
      chłodnia | 
      14,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT28 2.4 TDI | 
      1994 / 250 | 
      chłodnia | 
      14,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      1997 / 230 | 
      chłodnia | 
      24,0 tys. zł | 
    
    
      | Volvo FL6 5.5 TD | 
      1997 / 600 | 
      chłodnia | 
      44,5 tys. zł | 
    
    
      | Iveco TurboDaily 35-10 2.5 TD  | 
      1998 / 200 | 
      chłodnia | 
      29,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1999 / 230 | 
      chłodnia | 
      32,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      1999 / 220 | 
      chłodnia | 
      33,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI  | 
      2000 / 169 | 
      chłodnia | 
      31,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 
      2002 / 220 | 
      chłodnia | 
      34,9 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 
      2003 / 204 | 
      chłodnia | 
      38,9 tys. zł |