Z giełdy. Elizówka
            
				Wśród wystawianych w niedzielę dostawczaków największym powodzeniem cieszyły się te z zabudowami skrzyniowymi. Sezon budowlany w pełni, więc na rynku wtórnym można spotkać ciekawe oferty świeżo sprowadzonych samochodów. Gros oferowanych "skrzynek" było wyprodukowane w latach 90. Stan techniczny - przyzwoity. Ceny za takie auta nie spadają tu poniżej 15 tys.
Wśród wystawianych w niedzielę dostawczaków największym powodzeniem cieszyły się te z zabudowami skrzyniowymi. Sezon budowlany w pełni, więc na rynku wtórnym można spotkać ciekawe oferty świeżo sprowadzonych samochodów. Gros oferowanych "skrzynek" było wyprodukowane w latach 90. Stan techniczny - przyzwoity. Ceny za takie auta nie spadają tu poniżej 15 tys. zł.
  
    
    
    
      | MB 208 2.3 D | 
      1990 / 187 | 
      skrzyniowa | 
      18,5 tys. zł | 
    
    
      | MB 100 2.4 D | 
      1993 / 273 | 
      kombi | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1995 / 164 | 
      skrzyniowa | 
      17,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.9 TD | 
      1998 / 300 | 
      furgon | 
      21,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      1998 / 170 | 
      skrzyniowa | 
      37,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 
      1999 / 230 | 
      furgon | 
      26,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2002 / 181 | 
      furgon | 
      42,0 tys. zł | 
    
    
      | Opel Movano 2.5 DTI | 
      2003 / 212 | 
      furgon | 
      34,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.2 dCi | 
      2003 / 136 | 
      furgon | 
      35,6 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 2.0 HDI | 
      2005 / 84 | 
      furgon | 
      24,9 tys. zł |