Z giełdy. Gliwice
            
				Na ostatniej giełdzie używanych dostawczaków było tak dużo, że nie mieściły się na placu. Największy wybór mieli poszukujący kilkunastoletnich aut z zabudowami skrzyniowymi. W większości były one dobrze utrzymane i atrakcyjne cenowo. Z kolei cztero- i pięcioletnie skrzyniowce były drogie.
Na ostatniej giełdzie używanych dostawczaków było tak dużo, że nie mieściły się na placu. Największy wybór mieli poszukujący kilkunastoletnich aut z zabudowami skrzyniowymi. W większości były one dobrze utrzymane i atrakcyjne cenowo. Z kolei cztero- i pięcioletnie skrzyniowce były drogie.
  
    
    
    
      | VW LT28 2.4 D | 
      1990 / 350 | 
      skrzynia | 
      13,8 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1992 / 173 | 
      platforma | 
      12,5 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.4 D | 
      1995 / 400 | 
      skrzynia | 
      18,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1995 / 250 | 
      platforma | 
      24,5 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 35-8 2.5 D | 
      1996 / 209 | 
      skrzynia | 
      24 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 D | 
      1997 / 180 | 
      skrzynia | 
      12 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1998 / 230 | 
      skrzynia | 
      22 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 D | 
      2002 / 150 | 
      skrz.+plandeka | 
      36,3 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 D | 
      2002 / 170 | 
      skrz.+plandeka | 
      37,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 
      2003 / 120 | 
      skrz.+plandeka | 
      42,6 tys. zł |