Z giełdy. Elizówka
            
				W ostatnią niedzielę na placu z dostawczakami dominowały niemieckie furgony. Za przyzwoicie utrzymanego ok. dziesięcioletniego Volkswagena T4 sprzedający żądali od 15 do 20 tys. zł. Mercedesa Sprintera z 2001 wystawiono za 27,5 tys. zł (miał sfatygowaną blacharkę).
Obok "niemców" stały dwa włoskie Iveco Daily. Za egzemplarz z początku produkcji tego modelu właściciel żądał dość wysokiej kwoty - 11 tys. zł.
W ostatnią niedzielę na placu z dostawczakami dominowały niemieckie furgony. Za przyzwoicie utrzymanego ok. dziesięcioletniego Volkswagena T4 sprzedający żądali od 15 do 20 tys. zł. Mercedesa Sprintera z 2001 wystawiono za 27,5 tys. zł (miał sfatygowaną blacharkę).
Obok "niemców" stały dwa włoskie Iveco Daily. Za egzemplarz z początku produkcji tego modelu właściciel żądał dość wysokiej kwoty - 11 tys. zł.
  
    
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 D | 
      1991 / 302 | 
      furgon | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT45 2.4 D | 
      1994 / 230 | 
      skrzyniowa | 
      22,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 D | 
      1996 / 255 | 
      kombi | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      1997 / 270 | 
      izoterma | 
      35,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      1999 / 120 | 
      kombi | 
      25,8 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 DTI | 
      1999 / 110 | 
      furgon | 
      31,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 
      2000 / 186 | 
      furgon | 
      25,3 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TD | 
      2001 / 227 | 
      furgon | 
      26,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2001 / 264 | 
      kombi | 
      27,5 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.3 TD | 
      2004 / 155 | 
      furgon | 
      49,0 tys. zł |