Z giełdy. Słomczyn
            
				W ostatnią niedzielę ruch na ciężarowo-dostawczym placu mazowieckiej giełdy był niewielki. Dominowały leciwe, kiepsko utrzymane pojazdy. W cenie do 15 tys. zł mieściło się wiele dostawczaków (m.in. Fordy Mercedesy i Volkswageny), niektóre z niewiarygodnie niskimi przebiegami. Jak komentowali oglądający, tylko wyjątkowo naiwny kupiec uwierzy, że np. szesnastoletni samochód użytkowy ma "w kołach" niewiele ponad 200 tys. km.
W ostatnią niedzielę ruch na ciężarowo-dostawczym placu mazowieckiej giełdy był niewielki. Dominowały leciwe, kiepsko utrzymane pojazdy. W cenie do 15 tys. zł mieściło się wiele dostawczaków (m.in. Fordy Mercedesy i Volkswageny), niektóre z niewiarygodnie niskimi przebiegami. Jak komentowali oglądający, tylko wyjątkowo naiwny kupiec uwierzy, że np. szesnastoletni samochód użytkowy ma "w kołach" niewiele ponad 200 tys. km.
  
    
    
    
      | MB 207 2.4 D | 
      1989 / 540 | 
      furgon | 
      7,8 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1991 / 220 | 
      brygadowa | 
      7,9 tys. zł | 
    
    
      | VW LT28 2.4 D | 
      1991 / 370 | 
      furgon | 
      8,5 tys. zł | 
    
    
      | MB 208 2.3 D | 
      1991 / 440 | 
      kombi | 
      10,5 tys. zł | 
    
    
      | MB 308 2.3 D | 
      1992 / 290 | 
      kontener | 
      13,9 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1994 / 200 | 
      furgon | 
      12,7 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 2.5 D | 
      1995 / 235 | 
      kombi | 
      6,9 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 
      1996 / 250 | 
      furgon | 
      12,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      1996 / 170 | 
      kombi | 
      15,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      1999 / 190 | 
      kombi | 
      22,5 tys. zł |