Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Auta rodzimej produkcji nie zniknęły z tutejszego placu. Bardzo niskie są ceny Polonezów Trucków, szansę na dokonanie szybkiej transakcji miały ostatnio jednak tylko osoby oferujące egzemplarze z instalacjami gazowymi. Przyzwoicie wyglądały Lubliny (głównie II generacja), a także wiekowe, ale zazwyczaj starannie wyremontowane Stary.
Auta rodzimej produkcji nie zniknęły z tutejszego placu. Bardzo niskie są ceny Polonezów Trucków, szansę na dokonanie szybkiej transakcji miały ostatnio jednak tylko osoby oferujące egzemplarze z instalacjami gazowymi. Przyzwoicie wyglądały Lubliny (głównie II generacja), a także wiekowe, ale zazwyczaj starannie wyremontowane Stary.
  
    
    
    
      | Star 200 6.8 D | 
      1990 / 160 | 
      skrzynia | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | Star 1142 6.8 D | 
      1992 / 203 | 
      kontener | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 1.6 | 
      1996 / 134 | 
      pick-up | 
      2,7 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 1.6 + G | 
      1997 / 165 | 
      kontener | 
      4,2 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 D | 
      1997 / 178 | 
      furgon | 
      12,0 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 1.6 + G | 
      1998 / 112 | 
      pick-up | 
      6,5 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 1.9 D | 
      1998 / 137 | 
      kontener | 
      7,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 D | 
      1998 / 149 | 
      brygadowy | 
      14,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin III 2.4 D | 
      2000 / 135 | 
      furgon | 
      18,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin III 2.4 D | 
      2002 / 90 | 
      furgon | 
      21,0 tys. zł |